6 תשובות
וואי אני באותו מצב בדיוק
אם את רוצה, תלכי. ואל תפחדי. את תצליחי. פשוט אל תוותרי אף פעם עד שתעברי. בהצלחה.
לצערי אני כבר כיתה יב, אז אני כבר לא יכול לבחור מגמות. אם הייתי יכול הייתי בוחר מדעי הבריאות ביולוגיה ומחשבים. אבל איחרתי את המועד שלי.. אבל אני עושה גם מגמות יפות. תנך, ספרות, ומנהל וכלכלה.
לכי אם יהיה לך קשה תשני אבל לא תפסידי מלנסות
לרוב זה נכון
זה קשה, אבל ברגע שמבינים את החומר זה נהיה יותר קל.
את כן צריכה להתאמץ אבל בהחלט אפשר להצליח שם
את כן צריכה להתאמץ אבל בהחלט אפשר להצליח שם
באותו הנושא: