4 תשובות
וואי ממש כל הכבוד גאה בך!
זה כיף שיש לנו את הזכות וגם אני לא מבינה איך הם שורדים~ הם באמת חזקים נפשית; הלוואי עליי
שואל השאלה:
והקטע זה שהילדים שלנו לא ייזכו לשמוע את זה מהם , אז קיבלנו זכות ענקית
והקטע זה שהילדים שלנו לא ייזכו לשמוע את זה מהם , אז קיבלנו זכות ענקית
אנונימי
תאמת שזה תמיד מרגש ומזיז משהו בלב כששומעים מהם סיפורים שהיו...
באותו הנושא: