4 תשובות
לא, בנקודה הזאת אני לא מפחד מכלום, יהיה מה שיהיה
2T
מפחיד אותי אם זה יגיע לכאן
לא.
לא
אני מצטערת שיש שם מלחמה, באמת עצוב. אבל אני לא שם אין לי ממה לפחד.