19 תשובות
לא רע פשוט לא נעים
לא יודע אבל זה ידפוק אותך
שואל השאלה:
למה?
למה לעשות סלקציה בשביל לבדוק מי חתיך מספיק בשביל להיות חבר שלך?
שואל השאלה:
אם תכירו אותי תגלו שאני באמת לא בן אדם רע ויש לי לב מאוד גדול.
אני מודע לכך שזאת בעיה ואני רוצה לתקן אותה.
שואל השאלה:
אני בוחר גם ידידות לפי מראה.
שואל השאלה:
אני לא יודע, זאת בעיה.
תאמת עד היום לא התקרבתי למישהי בגלל מראה והיום גיליתי שהיא ממש נחמדה ואפילו כיף לדבר איתה
כן אבל מראה זה לא הכל, זה יכול להטעות אותך לרעה לא מה שמבחוץ יפה הוא בהכרח ככה מבפנים
שואל השאלה:
ברור שיש אנשים לא יפים שהם נחמדים, פשוט לא נעים לי להסתכל עליהם.
שואל השאלה:
אני יודע שמראה זה לא הכל, ואני לא בוחר רק לפי מראה, זה פשוט קריטריון אצלי לחברים וידידות.
התכוונתי שהיא היתה נראית טוב וצאחלה כזאת בגלל זה לא ההפך
אז בוא נהיה חברים כי אני יפה רצח
שואל השאלה:
צ'אחלות הרבה פעמים יפות והן לא בהכרח רעות.
שואל השאלה:
שודדת בנקים, אני מוכן.
לא
אבל זה לא טוב לבחור לפי מראה חיצוני
אבל לא רעע
לא, אתה פשוט שטחי וכנראה חסר אופי.
אנונימי
לא רע אבל מטומטם
אתה פשוט חסר ביטחון
באותו הנושא: