3 תשובות
פשוט תלמד על הסיפורים ותזכור לרשום כתקציר ולא לספר את כוול הסיפור כשהיו לי כמה מתכונות לפני הבגרות במתכונת הראשונה רשמתי את כל מה שקרה בסיפור וקיבלתי נכשל אבל במתכונת השנייה רשמתי הכל בצורת תקציר והסבר כזה אז ממש עלה לי הציון לא זוכרת כמה קיבלתי בול אבל בסביבות תשעים תשעים וחמש כזה בהצלחהה
תנסה להתחיל ללמוד אין קיצורי דרך
חורשים במקום להיות בסטיפס