4 תשובות
זה די קצת... וזה יוצא 6 קמש מהירות של הליכה
יש לאן להשתפר אבל עם מספיק אימונים את תצליחי
שואל השאלה:
ברור לי שזה קצת לא ציפיתי שזה יהיה הרבה בגלל שזאת פעם ראשונה, תודה רבה!!! מקווה להתמיד ולהשתפר:)
יחסית לאט, בערך מהירות 6 קמש. תמשיכי להתאמן פשוט, את תראי שיפור עם הזמן