6 תשובות
שטויות, הכל זה בראש שלך!
את לא כישלון! את רוצה לדבר איתי בפרטי?
אל תחשבי ככה! אם הייתי יודע יותר אולי יכלתי לעזור לך.
תדברי על זה ב fxp הם ישמחו לעזור לך ;)
אז היה לך יום של מזל רע, אז מה? זה ישתפר.. ואף פעם אל תגידי שאת לא שווה בעולם הזה כי כולם שווים בעולם הזה גם אם נגיז נכשלת במשהו (:
תנסי להשתפר יותר ותראי להם ולעצמך שאת לא אכזבה..
אנונימית88(זאתאני)
אל תגידי ככה! "לכל אדם יש את היעוד שלו בעולם!" אין דבר כזה, את אולי לא טובה בדברים שאחרים כן, אבל את טובה בדברים שרק את יודעת ויכולה ומסוגלת! תעודדי את עצמך יום יום מאשר להגיד את זה!
תגידי לעולם: (סליחה שאני אומר את זה.) ''כולם חמורים אני היחידה הנורמלית''. כל בוקר. תהיי את, תשמחי במה שיש לך, החלק שלך, תאהבי, תצחקי, תחשבי חיובי, אל תסתכלי אל העצב השחור והרע.
טמון בליבך משהו. יאללה קדימה, תצאי לדרך חדשה של שיפור, תכניסי לעצמך לראש שאת עכשיו במסע של השתקמות, בכל מה שאת רוצה, תוכלי לגייס אפילו רק אם את רוצה, הורים, מורים, חברות וחברים.
ואפילו לבד, את יכולה. אז עם קצת אמונה את תגיעי רחוק ואת תסתכלי אחורה ותאמרי לעצמך: ''זה לא אני שהייתי פעם הילדה הזאת''. אני מאחל לך בהצלחה, ובלי פחד! רק נחישות בכל צעד בטוח ונכון ואץ תגיעי לפסגה, למה?! כי את עברת דרך קשה, ערב טוב ובהצלחה, אם את צריכה הסבר אני כאן בפרטי ואעזור לך בכל שאלה וחוות דעת.
באותו הנושא: