4 תשובות
הרכזת אמרה לי שההורים שלי יכולים לחתום, אז כן.
אני עשיתי מחוייבות אבל לא את כל השעות וחתמו לי על זה.
תאמת שמבחינתי זה מיותר אבל עשיתי שעות כמה שצריך שישים נראלי ואם ישלך זמן פנוי למה לא..
שואל השאלה:
חח לא אני מתכוונת שנגיד עשיתם שעה אבל הכנסתם שלוש שעות
אנונימית
כןכן.
כאילו אני פשוט כל כמה חודשים הכנסתי כמה שעות עשיתי בערך והוספתי טיפה כי פשוט לא היה מצב שאני אסיים. גם עשיתי עם קשישים וקורונה אז זה היה בכלל בעייתי
באותו הנושא: