4 תשובות
פשוט תמשיכי לדבר או לשלוח הודעות, אל תהיי ספציפית. אני דיברתי פה עם מישהי על מזג האוויר וזה זרם. פשוט ממשיכים, זה תמיד עובד. את לא בהכרח צריכה להגיד לו, פשוט מבינים את זה לבד עם הזמן
שואל השאלה:
אני לא טובה בלנסח דברים
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל איך
אנונימית
פשוט תגידי לן