3 תשובות
אמן
אנונימי
מקסימום תנסי להתחבר יותר גם אליה אם לא אז תגידי את זה להן שאת מרגישה פחות טוב בשלישיה כי את לא רוצה לפגוע באף אחת
תעשו עם זה משהו עכשיו !!השנייה בטח ממש נפגעת מזה
אנונימית
באותו הנושא: