6 תשובות
בעקרון בחורף לדעתי כי לפי מה שידוע לי בד"כ בהשפעת הכדורים האלה צריך להימנע מחשיפה לשמש.. אבל כדאי לך פשוט ללכת לרופאה כי אולי היא תתן לך כדורים שמתאימים למזג האוויר הנוכחי.. אין לך מה להפסיד:)
שואל השאלה:
תודה, ולתשובה השנייה, אני לא מפוצצת את הפצעונים איפה קראת את זה?!
תודה, ולתשובה השנייה, אני לא מפוצצת את הפצעונים איפה קראת את זה?!
אנונימית
עדיף לקחת כדורים כאלו בחורף, כי החשיפה לשמש אסורה בזמן שאת נוטלת את הכדורים, והחשפות לשמש עלולה אף לגרום אף לכתמים על הפנים. בהצלחה!
אם יש לך עכשיו את הפצעים אז לא כדאי לדחות רק יש כדורים שלא טוב להם שמש, וכדאי לשנות את התזונה, כי הרבה אקנה קורה מתזונה לקויה. בהצלחה לך.
עדף בכלל לא!
אל תפוצצי, תשימי משחה שמייבשת וזה יעבור, באמת שעדיף לא לקחת את הכדורים האלה בכלל.. זה מייבש את הפנים והשפתיים ברמות מזעזעות! פשוט על הפרצוף שלך יתקלף ותראי מזעזע. חברה שלי לקחה את זה והיא נראתה כמו לא יודעת מה עדיף עם החצקונים שהיא לפחות יכולה לסתיר עם מייקאפ!
אל תפוצצי, תשימי משחה שמייבשת וזה יעבור, באמת שעדיף לא לקחת את הכדורים האלה בכלל.. זה מייבש את הפנים והשפתיים ברמות מזעזעות! פשוט על הפרצוף שלך יתקלף ותראי מזעזע. חברה שלי לקחה את זה והיא נראתה כמו לא יודעת מה עדיף עם החצקונים שהיא לפחות יכולה לסתיר עם מייקאפ!
שואל השאלה:
*מתי
*מתי
אנונימית
באותו הנושא: