7 תשובות
לא רק לי יש את זה!
שואל השאלה:
איזה עצבים זה. נמאס לי להכנס כל הזמן לגוגל
איזה עצבים זה. נמאס לי להכנס כל הזמן לגוגל
אנונימית
כל מילה בסלע^^
^^פשוט סיוט, באמת.
ואני בספק אם יסדרו, כבר לא מתקנים פה כלום :/
ואני בספק אם יסדרו, כבר לא מתקנים פה כלום :/
אכן.^^
שואל השאלה:
צריך לגייס הרבה אנשים ולא להפסיק לשלוח תלונות אולי יש תקווה
צריך לגייס הרבה אנשים ולא להפסיק לשלוח תלונות אולי יש תקווה
אנונימית
יש באג באפליקציה, תחפשי דרך הדפדפן.
באותו הנושא: