7 תשובות
לא רק לי יש את זה!
שואל השאלה:
איזה עצבים זה. נמאס לי להכנס כל הזמן לגוגל
אנונימית
כל מילה בסלע^^
^^פשוט סיוט, באמת.
ואני בספק אם יסדרו, כבר לא מתקנים פה כלום :/
אכן.^^
שואל השאלה:
צריך לגייס הרבה אנשים ולא להפסיק לשלוח תלונות אולי יש תקווה
אנונימית
יש באג באפליקציה, תחפשי דרך הדפדפן.