6 תשובות
תנסי מתי שאת בבית לא להשים ולעשות טיפולי פנים וקרמים שישמרו על העור
שואל השאלה:
שאני בבית אני לא שמה אבל לעבןדה כן שזה כל יום בערך חוץ משישי שבת
אנונימית
אז בשישי שבת אל תשימי תתני לעור מנוחה
שואל השאלה:
אני לא שמה אבל אני מפחדת שיהיה לי עור עם קמטים עןד כמה שנים
אנונימית
חח קמטים בגלל האיפור יענו?לא נראה לי שיהיה לך בגלל איפור.
בכל מקרה תנסי להפחית טיפה באיפור, תורידי בהדרגה לאט לאט.
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת לשים מייקאפ אני מרגישה עם זה בנוח
אנונימית