5 תשובות
הוא נשלח בטעות
בטח סתם יתרסק על הירח
סתם עוד זיהום על הירח
בטח סתם יתרסק על הירח
סתם עוד זיהום על הירח
אנונימי
מדובר בטיל שמרחף לו כבר איזה 7 שנים?
בתכלס שבתכלס... כלום. זה כמו שכל כמה חודשים נופל מטאורית קטן בכדור הארץ (אבנים קטנים שניקלעים לאטמוספרה ומתנגשים באדמה, הם בדרך כלל או נישרפים באוויר מרוב חום או פוגעים באיזה צמח... כאילו כלום לא קורה), אז כנל לגבי הירח, כלום לא יקרה.
האמת שלהפך יקרו דברים טובים!
דבר ראשון, ניזכה לצפות בפעם הראשונה איך זה ניראה כשמשהו פוגע בירח! אנחנו יודעים מה קורה כשזה פוגע בכדור הארץ, אבל לא על הירח! אז זה יהיה ממש מעניין לצפות בזה ואני מקווה שנאסא יצלמו את זה...
שנית, מין הסתם שזה יעיף קצת אדמה וחולות לצדדים, וזה מביא לנו הזדמנות לגלות מה יש מתחת לשיכבה של הירח! (כאילו בוא לא חפרנו לתוך הירח)
זה בטח לא יכנס עמוק, אבל זה יעיף מספיק שיכבה בישביל לגלות אולי שיכבה חדשה עם חומר שונה.
בקיצור זה נורא מסקרן ומגניב.... וזה קורה מחר!!
בתכלס שבתכלס... כלום. זה כמו שכל כמה חודשים נופל מטאורית קטן בכדור הארץ (אבנים קטנים שניקלעים לאטמוספרה ומתנגשים באדמה, הם בדרך כלל או נישרפים באוויר מרוב חום או פוגעים באיזה צמח... כאילו כלום לא קורה), אז כנל לגבי הירח, כלום לא יקרה.
האמת שלהפך יקרו דברים טובים!
דבר ראשון, ניזכה לצפות בפעם הראשונה איך זה ניראה כשמשהו פוגע בירח! אנחנו יודעים מה קורה כשזה פוגע בכדור הארץ, אבל לא על הירח! אז זה יהיה ממש מעניין לצפות בזה ואני מקווה שנאסא יצלמו את זה...
שנית, מין הסתם שזה יעיף קצת אדמה וחולות לצדדים, וזה מביא לנו הזדמנות לגלות מה יש מתחת לשיכבה של הירח! (כאילו בוא לא חפרנו לתוך הירח)
זה בטח לא יכנס עמוק, אבל זה יעיף מספיק שיכבה בישביל לגלות אולי שיכבה חדשה עם חומר שונה.
בקיצור זה נורא מסקרן ומגניב.... וזה קורה מחר!!
^מה אתה חושב קרה לבראשית?
התרסקו כבר מלא דברים על הירח זה לא משהו מיוחד
התרסקו כבר מלא דברים על הירח זה לא משהו מיוחד
אנונימי
^ מה שמיוחד במקרה הזה הוא שהחללית טסה במהירות של כמעט 10,000 קמ"ש. אני לא יודעת באיזה מהירות בראשית התרסקה, אבל 10 אלף קמש זה די מהיר.
טוב אני אכין את הפופקורן
אנונימי