12 תשובות
שואל השאלה:
לכתוב פשוט לא?
לא הולכים לבית בדייט ראשון
לכתוב פשוט לא.
שואל השאלה:
אבל זה רע
מה רע אומרים לך תגידי לא
שואל השאלה:
כאילו נוא ראה אותי במציאות..דיברנו 10 דקות..דיברנו באינסטגרם וזה ואז פשוט זה..
אם את ראש קופסא ולא מבינה מה אומרים לכי אליו אם יש לך קצת היגיון את תדעי מה לעשות
תרשמי לו מה אתה אומר על מסעדה
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת ללכת אליו,אני לא סתומה.פשוט מתלבטת מה לענות
תרשמי לו ככה- "אני חושבת שזה די מהר ללכת אחד לשנייה לבית בוא נצא לאיזו מסעדה ומשם נראה אולי בפעמים הבאות"
תציעי לו מקום אחר במידה ואת רוצה לצאת איתו פשוט. מסעדה או כל בילוי אחר
אם את לא רוצה, תכתבי לו שפחות מתאים כרגע ואת מצטערת
בהצלחה :)