7 תשובות
כן, הגיוני
כןכן
כן גם אני ככה
כן ברור שהגיוני יש אנשים שזה פשוט מתאים להם וממש מוסיף
כן
בטח שהגיוני,להפך מכירה יותר אנשים שנראים לי מוזר בלי משקפיים
כן יש אנשים שפשוט מתאים להם..
אני עם משקפיים הרבה זמן, ושאני מורידה אותם זה נראה לי מוזר אבל זה בגלל הרגל..
אני עם משקפיים הרבה זמן, ושאני מורידה אותם זה נראה לי מוזר אבל זה בגלל הרגל..
באותו הנושא: