9 תשובות
התקשרתי אליהם ושלחתי להם הודעה והם אמרו שמשרד החינוך לא מאפשר לכיתות י להיכנס לקורס
:-
שואל השאלה:
אם מכירים אנשים שם אפשר לעקוף את זה מהיכרות שלי עם אנשים שעשו את זה
אנונימי
כן ניסיתי גם את זה אבא שלי עבד שם 20 שנה ואז כשהגעתי לראיון הם אמרו לי את כיתה י אסור לך
:-
שואל השאלה:
אבל אז הם אומרים אפשר רק בגיל 18 ובגיל 18 אני כבר לא אלך לעשות קורס כי אין זמן בכלל
אנונימי
שאלתי אותם
:-
שואל השאלה:
מה זה השטויות האלו? איפה כתוב את זה
אנונימי
ניסיתי גם לחפש אבל מסתבר שלא לוקחים את כיתות י השנה לקורס בגלל הודעה של משרד החינוך
:-
נכון לא אכפת להם
:-
לפי מה שידוע לי ביטלו את הקורסים קיץ לגמרי בכל הארץ (אין בכלל בארץ אם אני לא טועה), לא לוקחים יותר מכילות י מהשנה באמת כמו שאמרו מעליי לצערי כנראה שאתה תצטרך לחכות לגיל 18 (אחרי סיום יב) ורק אז אתה תוכל לעשות קורס וךהתנדב באירגון לצערי לא יודע למה שינו את זה באמת.