7 תשובות
חברה בגיל 14? באמת לא בקטע של שפיטה
^מה הבעיה? אחלה גיל לחברה.
לא אמרתי שזה בעיה, תעקוב
כן זה סבבה לגמרי, אל תדאג, זה נורמלי. לא משנה למה החלטת לסיים את הקשר אתם עברתם הרבה חוויות ביחד והגיוני שגם את תהייה עצוב.
ברור
זה בסדר ככה זה
זה פשוט יחלוף ותמשיך קדימה
ברור שזה בסדר.
ברור. הכל בסדר, הזמן יעביר את זה, וגם היא וגם אתה תתגברו על זה. מוזמן לדבר איתי אם אתה צריך.