4 תשובות
נאטו,שלטון נאצי, ברית המועצות, רוסיה חזקה ועוצמתית כמו פעם, fuck usa
אנונימית
פוטין רוצה עוד שטח אז הוא החליט לתקוף את אוקראינה ויש מלחמה
אחד הסיבות זה שאוקראינה היתה בתהליך לחתום על הסכם נאט"ו, והסכם הזה יעשה בעיות לרוסיה בגלל שאם מדינה אחת תוקפת מדינה שנמצאת בהסכם שאר המדינות באות לעזרה למדינה בהסכם ועוזרות לה. בהסכם יש אם אני לא טועה בערך 30 מדינות ומלא שם מעצמות חזקות (כמו ארה"ב). רוסיה תקפה לפני כדי שלא יספיקו להיכנס להסכם.
הייתה מלחמה באוקראינה שמונה שנים בשטח מסויים שהם הרגו בו דוברי רוסית לפי מה שהבנתי ופוטין נזכר עכשיו להפציץ שם ולקחת את השטח הזה
באותו הנושא: