14 תשובות
בטעות זה לא הסינים נראה לי מנסים להשמיד את העולם משהו מוזר איתם כמו שהם הביאו את הקורונה
משהו דפוק אצלם זה נשמע ככ לא אמין
אמיתי?? מה?
בטוח שזה לא בטעות
איך אפשר לשלוח רקטה בטעות?
איך אפשר לשלוח רקטה בטעות?
אמרו שזה אמור להיות כבר ב7 בבוקר אצל האמריקאנים אז אצלנו זה נקרא אתמול בלילה והובכן כלום לא קרה
הם לא שלחו בטעות
צריך חישובים מדוייקים בשביל שדבר כזה יקרה.
צריך חישובים מדוייקים בשביל שדבר כזה יקרה.
אנונימית
זה לא בטעות הם אמרו שזה איזה ניסוי אחד שהם עשו לפני איזה מלא שהים וזה עדיין טס לפי מה שהבנתי וכנראה שהוא סט מהמסלול כביכול או משהו וזה לא אמור לקרות ורוב הסיכויים שזה יפגע בירח לפי חישובים שעשו או משהו חרטא כזה
זה לא קרה כבר?
כאילו הם לא שלחו כבר בטעות לפני כמה זמן?
המומחים מעריכים כי מדובר בשאריות של רקטה סינית ששוגרה במסגרת ניסוי, אבל הסינים מכחישים את כל זה
חחחחח הובכן אני מתה
אנונימית
משהו מוזר קורה איתם לאחרונה
אני בוכה
תראי מה זה, מה שהישראלים עשו ב8 שנים ו100 מיליון דולר הסינים עושים בטעות.
אנונימי
באותו הנושא: