13 תשובות
ולמה אתה מכליל?
אני מכירה מלא בנים שמעלים יותר סטורים ממני (אני מעלה אולי אחד בכמה חודשים וגם זה לא)
יש בנות שעושות את זה?
גם בנים מעלים מלא שטויות
אה רגע הבנתי את הכוונה
זה ממש לא עניינך כמה הן מעלות תשתיק את הסטורי אם זה מפריע לך הן לא צריכות לסבול ואין לך מה להכליל כי לא כל הבנות עושות את זה
שמע הן לא מעלות בשבילך לא מתאים לך אל תכנס לסטורי שלהן
שואל השאלה:
כתבתי בנות כמובן שלא התכוונתי להכליל אמנם זה גם בנים אבל אצל בנות זה הרבה יותר
אנונימי
אף אחד לא עשה מחקר של זה אתה לא יכול להגיד הרבה יותר אתה לא ראית נתונים של כמות הבנים והבנות שעושים את זה זה שווה כרגע
שואל השאלה:
זה לא שווה יש לי חברים בנים ובנות
אנונימי
וגם לי יש חברים בנים ובנות ואני מכירה יותר בנים חופרים מבנות חופרות
מזל טוב חיימי גם לי זה עדיין לא כל אוכלוסית העולם או אפילו כל האנשים ברשת החברתית שאתה מדבר עליו
שואל השאלה:
אני מדבר מהסתכלות אישית כמובן
אנונימי