2 תשובות
לדעתי האישית הבגרות בהיסטוריה קצת יותר מלחיצה לכן הייתי כנראה מעדיף שהיא תהיה פנימית וספרות תהיה חיצונית.
לדעתי חיצוני היסטוריה ופנימי ספרות