5 תשובות
אמילי..
אנונימית
תעשו מה שבאלכם
זה לא משפיע זה כמו שכותבים "פרי פלסטין " אני לא חושבת שפוטין יפסיק רק כי כמה משתמשים שמו תמונה של אוקראינה אבל שיעשו מה שהם רוצים
כמו שאנשים שמים דגל של ישראל בביו (שהם לא ישראלים), זה לא באמת מזיז לי, זה נחמד אבל ממש לא קריטי לי.
אם זה חשוב לך אז עוף על זה
בתכלס זה נחמד אבל זה לא שזה יעזור להם
אבל כן בעד