4 תשובות
רצוי לא לעלות הרבה במשקל תוך זמן קצר, זה יקח זמן
אבל הרבה שוקולדים לרוב ודברים מטוגנים
אבל הרבה שוקולדים לרוב ודברים מטוגנים
לעלות בשומן זה גרוע, תנסי מסת שריר, יעשה לך את הגוף אלוהי
תאכלי חלבונים ואוכל רגיל, אל תנסי דברים לא בריאים, לעלות במשקל זה בעיקר במסת שריר ולא בשומן, זה סתם לא בריא ואם תעלי במסת שריר גם תתחזקי מאוד
שואל השאלה:
אני פשוט רזה כזה ומנסה לעלות טיפה בשומן לא משהו קיצוני
אני פשוט רזה כזה ומנסה לעלות טיפה בשומן לא משהו קיצוני
באותו הנושא: