5 תשובות
אני כנראה, למה?
אני לא אוהבת אנימה
אבל שיהיה לכם בכיף ;)
אבל שיהיה לכם בכיף ;)
תלכי יהיה ממש מגניב(רק עם את אוהבת אנימה כמובן)
שואל השאלה:
^אני מתלבטת אם ללכת
^אני מתלבטת אם ללכת
אנונימית
אני יהיה ממש מגניב
אולי נפגש(:
אולי נפגש(:
באותו הנושא: