10 תשובות
כן ברור
שואל השאלה:
מה קורה אם מורידים ממצב טיסה?
אנונימית
לא יקרה כלום, פשוט לא יהיה חיבור לאינטרנט.
כן זה יכול לשבש טיסות
זה משהו שקשור למערכות במטוס, זה משבש דברים. חייב להיות במצב טיסה
זה יכול לדפוק את הטלפון וקרו מקרים שאנשים לא שמו על מצב טיסה והטלפון התפוצץ להם
וגם זה משבש במערכת של המטוס
כן חייב.