16 תשובות
לא. כמו שכל מה שאומרים על עדות הוא לא נכון.
ממש לא
לא
לא , ברור שלא
אנונימית
לא כולם, אני לא
לא, זאת סתם עוד סטיגמה
לא.
לא קמצנים, חוסכים לנכדים
לא.
יש אנשים עם אופי חסכן לא קמצן..
יש אנשים עם אופי חסכן לא קמצן..
הדור החדש לא הדור הישן מאוד
אין דבר רע בלהיות חסכן. כל דבר בפרופורציות זה דבר טוב.
עדיפות על אנשים שהם בזבזנים לדעתי..
עדיפות על אנשים שהם בזבזנים לדעתי..
בנים כן בנות לא
זה סטיגמה
ממש לא
שואל השאלה:
אני למשל תמניה ואני ממש לא קמצנית
אפילו פזרנית
אבל אני מרגישה שההורים
שלי חסכנים יותר מהממוצע
אני למשל תמניה ואני ממש לא קמצנית
אפילו פזרנית
אבל אני מרגישה שההורים
שלי חסכנים יותר מהממוצע
אנונימית
כן
חח סתם לא אבל זה תירוץ טוב ללא להלוות כסף (חח אני תימניה) סתם סתם אני תמיד מביאהה פשוט כיף לצחוק על זה
חח סתם לא אבל זה תירוץ טוב ללא להלוות כסף (חח אני תימניה) סתם סתם אני תמיד מביאהה פשוט כיף לצחוק על זה
באותו הנושא: