16 תשובות
לא. כמו שכל מה שאומרים על עדות הוא לא נכון.
ממש לא
לא , ברור שלא
אנונימית
לא כולם, אני לא
לא, זאת סתם עוד סטיגמה
לא.
לא קמצנים, חוסכים לנכדים
לא.
יש אנשים עם אופי חסכן לא קמצן..
הדור החדש לא הדור הישן מאוד
אין דבר רע בלהיות חסכן. כל דבר בפרופורציות זה דבר טוב.
עדיפות על אנשים שהם בזבזנים לדעתי..
בנים כן בנות לא
זה סטיגמה
שואל השאלה:
אני למשל תמניה ואני ממש לא קמצנית
אפילו פזרנית
אבל אני מרגישה שההורים
שלי חסכנים יותר מהממוצע
אנונימית
כן

חח סתם לא אבל זה תירוץ טוב ללא להלוות כסף (חח אני תימניה) סתם סתם אני תמיד מביאהה פשוט כיף לצחוק על זה