3 תשובות
הוא יהיה בסדר
זה תלוי אם האכילו אותו. את יכולה לתת לו טיפה
היי, אנוכי מגדל דגים כבר שנים ומניסיון דגים מתים יותר מהרעלת אוכל מאשר מרעב, ממש לא להאכיל היום וגם לא מחר הדג בסטרס מהמעבר, לא להתפרע עם כמויות האוכל ולהאכיל פעם ביום יומיים, אם את רוצה להמשיך להתייעץ על כל מה שקשור בדגי נוי מוזמנת לפרטי
באותו הנושא: