4 תשובות
רעידות קושי לנשום
לא^ פחד וחרדה זה שני דברים שונים
חרדות זה ממשהו שלא קיים,אבל התסמינים הם בדרך כלל דפיקות לב או קוצר נשימה לכמה רגעים
חרדות זה ממשהו שלא קיים,אבל התסמינים הם בדרך כלל דפיקות לב או קוצר נשימה לכמה רגעים
שואל השאלה:
לפעמים אז אני מרגישה דפיקות כאלה מהירות ולפעמים קר או שבחילה ויש מצבים שהציפורניים כחולות, מה זה אומר?
לפעמים אז אני מרגישה דפיקות כאלה מהירות ולפעמים קר או שבחילה ויש מצבים שהציפורניים כחולות, מה זה אומר?
אנונימית
סוג של התקף חרדה כזה
אנונימית
באותו הנושא: