7 תשובות
אה... לא חושבת שיש מישהו כזה. דבר ראשון, צריך ביתית חיובית בשביל מוסדית. ודבר שני, לרוב האנשים יוצא חיובי בביתית, שלילי במוסדית ואז...טוב, לרוב חיובי גם בpcr
תעשי pcr
שואל השאלה:
אבל לא נותנים עכשיו למי שלא בן 60 ומעלה
אנונימית
יכול להיות שהבדיקה ביתית לא יצאה טוב, אז כנראה שהמוסדית נכונה
שואל השאלה:
אם זה לא היה יוצא טוב לא היה פס בc
אנונימית
@אנונימית
סמכי עליי שנותנים. הייתי חולה וקבעתי תור לpcr, בכיף נתנו לי
אמא שלי, 3 בדיקות ביתיות שליליות ואחת חיובית מקופת חולים