12 תשובות
ברור.
כן
ולא להתיפייף ולהגיד שרק האופי כי משיכה זה גם חשוב
ולא להתיפייף ולהגיד שרק האופי כי משיכה זה גם חשוב
אכן
כן...
כן זה חשוב כי זה משיכה וזה משהו שכן צריך שיהיה. אבל יכולה להגיד שבשבילי האופי לוקח גם מלא מקום, ברגע שאני אכיר מישהו ואלמד שיש לו אופי טוב הוא אוטומטי יראה לי הרבה יותר יפה ומושך.
לבנות כן לבנים לא כזה
חח, כשבן אדם אומר דבר כזה, זה אומר שהוא ממש מכוער^
מקווה בשבילך שיימצא מישהו שיאהב אותך למרות כיעורך הרב, מבפנים, ומבחוץ.
מקווה בשבילך שיימצא מישהו שיאהב אותך למרות כיעורך הרב, מבפנים, ומבחוץ.
את האמת אני לא מכוער אבל לרוב רק מבנות מצפים להיות יפות
ברור , מראה חיצוני חשוב מאוד ופותח דלתות רבות בכל דלתות החיים
מן הסתם
לצערי כן
באותו הנושא: