4 תשובות
תנשמי עמוק ותשתפי פנים
תנשמי עם צריך להבריז מהשיעור תבריזי קחי לעצמך שעה ככה תצאי לבחוץ תרגעי
אנונימית
תשתי מים, תשטפי קצת את הפנים ותחכי שם עד שתירגעי ותוכלי לצאת. מקסימום תאחרי קצת לשיעור ותגידי שלא הרגשת טוב והיית צריכה להתקשר לאחד ההורים שלך או משהו כזה.
היי אנונימית,
אני ניסים מעמותת עלם ואנחנו תומכים בבנות ובני נוער ברשת.
אני קורא על מה שאת עוברת וזה בהחלט לא פשוט. אני מניח שזה מלחיץ אותך עוד יותר וגורם לך לאי נוחות. את יודעת ממה נבע ההתקף שחווית? האם שיתפת מישהו מצוות בית הספר או חברים/ משפחה במה שאת עוברת?
לכל אחת ואד עוזרת שיטה אחרת ולכן אני מזמין אותך להמשיך לדבר כדי שנוכל לנסות להבין יחד מה גורם לך לתחושות האלה ומה יכול לעזור לך להרגיש טוב יותר ובתחושות בטוחות יותר.
נוכל להמשיך לדבר כאן בצ'אט הפרטי, באינסטגרם: nayedet.digital ובמייל: [email protected]
או לחילופין, להיכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים/ות בימי ראשון עד רביעי בין השעות 20:00-00:00,יש להיכנס לאתר: www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'אט.
כאן כדי לעזור
ניסים
אני ניסים מעמותת עלם ואנחנו תומכים בבנות ובני נוער ברשת.
אני קורא על מה שאת עוברת וזה בהחלט לא פשוט. אני מניח שזה מלחיץ אותך עוד יותר וגורם לך לאי נוחות. את יודעת ממה נבע ההתקף שחווית? האם שיתפת מישהו מצוות בית הספר או חברים/ משפחה במה שאת עוברת?
לכל אחת ואד עוזרת שיטה אחרת ולכן אני מזמין אותך להמשיך לדבר כדי שנוכל לנסות להבין יחד מה גורם לך לתחושות האלה ומה יכול לעזור לך להרגיש טוב יותר ובתחושות בטוחות יותר.
נוכל להמשיך לדבר כאן בצ'אט הפרטי, באינסטגרם: nayedet.digital ובמייל: [email protected]
או לחילופין, להיכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים/ות בימי ראשון עד רביעי בין השעות 20:00-00:00,יש להיכנס לאתר: www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'אט.
כאן כדי לעזור
ניסים
באותו הנושא: