5 תשובות
כן
לא ריח רע פשוט יהיו ממש מקומטים
כן.
אצלי אף פעם לא קרה ואני עושה כביסה כבר איזה 5 שנים
לפעמים אני מפעיל את זה בסביבות שמונה עד אחד בלילה ותולה את זה יום אחרי בסביבות 16-17 והכל בסדר
תמיד אפשר אבל לשים מבשם בדים אחרי זה
אני תמיד שם גם אם אני תולה את הכביסה אחרי שהמוכנה סיימה
באותו הנושא: