5 תשובות
כן
כן
לא ריח רע פשוט יהיו ממש מקומטים
כן.
אצלי אף פעם לא קרה ואני עושה כביסה כבר איזה 5 שנים
לפעמים אני מפעיל את זה בסביבות שמונה עד אחד בלילה ותולה את זה יום אחרי בסביבות 16-17 והכל בסדר
תמיד אפשר אבל לשים מבשם בדים אחרי זה
אני תמיד שם גם אם אני תולה את הכביסה אחרי שהמוכנה סיימה
לפעמים אני מפעיל את זה בסביבות שמונה עד אחד בלילה ותולה את זה יום אחרי בסביבות 16-17 והכל בסדר
תמיד אפשר אבל לשים מבשם בדים אחרי זה
אני תמיד שם גם אם אני תולה את הכביסה אחרי שהמוכנה סיימה
באותו הנושא: