6 תשובות
סינמה
אנונימי
כן בסינמה סיטי יש הפסקה .
סינימה
הייתי בסינמה סיטי אתמול והייתה הפסקה בבאטמן כנראה שזה תלוי באורך של הסרט.
זה באמת מעצבן שאין יותר הפסקות
^הייתה לי הפסקה אתמול ולא סתם הפסקה, הפסקה של 7-8 דקות ככה.
אז או שזה היה חד פעמי באולם שלי או שסרט שהוא יותר משעתיים וחצי או משהו בסגנון, יש לו הפסקה. וגם במובילנד יש הפסקה לפי מה שידוע לי.
אז או שזה היה חד פעמי באולם שלי או שסרט שהוא יותר משעתיים וחצי או משהו בסגנון, יש לו הפסקה. וגם במובילנד יש הפסקה לפי מה שידוע לי.
באותו הנושא: