3 תשובות
יש לך אחים קטנים? התירוץ הקלאסי
קרה לי גם כמה פעמים. זה מביך ברמות. אם הוא לא כותב כלום אז תמשיכי הלאה. אם הוא שואל למה התקשרת או משהו תגידי שבטעות
" סליחה התבלבלתי בצאט"
או שפשוט לא לכתוב כלום.
או שפשוט לא לכתוב כלום.
באותו הנושא: