2 תשובות
את צריכה להעביר אגפים, כלומר איקסים לצד אחד ומספרים קבועים לצד שני (ולשנות סימן כשמעבירים מאגף אחד לאחר).
אחר כך לכנס איברים.
ולבסוף (במידה וצריך) לחלק / להכפיל את המשוואה כך שמקדם ה-x יהיה 1. תשימי לב שאם את מחלקת / מכפילה במספר שלילי, סימן האי שוויון מתהפך.

אז יש לנו 3x+7 < -4
נעביר אגפים
3x < -4 -7
נכנס איברים
3x < -11
נחלק ב3 כדי שיהיה ל-x מקדם 1 (3 חיובי אז הכיוון נשמר)
x < - 3 2/3