4 תשובות
הכל בסדר וזה נורמלי לחלוטין שבכית. אין לך ממה לדאוג
אין לך מה לפחד מלבכות מולה, ממליצה כן לדבר על זה אם את מסוגלת, יש לך מטפלת שאמורה לעזור לך ולפתוח איתך דברים וזה יהיה מדהים אם תצליחי לדבר על זה ולהתגבר בסופו של דבר. זה התפקיד שלה היא לא תשפוט אותך אל תדאגי
תגידי לה שאת מרגישה ככה והיא תדע לפתור את זה, או אמורה לדעת
זה נורמאלי, ולדעתי בפעמים הבאות תתנהגי פשוט כרגיל זה הכי נכון והכי בריא, כשמעמידים פנים בסיטואציות יש תחושה של לחץ שכלוא בפנים והמטרה של הטיפול הוא לפרוק ולנתח אותו.

כמובן שאם בפגישות הבאות את רואה שאת מתחילה להעמיד פנים בטבעיות את לא צריכה להרגיש רע לגבי זה כי זה מובן וזה נורמלי שבצורה לא מודעת את תנסי להתגונן מפני השאלות ה'חמות'.

ומכיוון שלא כתבתי את זה חד וחלק בפסקאות למעלה, כן, את תמיד יכולה לבכות בטיפול זה מובן לגמרי ואת לא צריכה להרגיש רע על זה. מעבר לכך, גם אם היית בוכה במקום הכי מביך בעולם כמו בכיתה באמצע שיעור כשכולם צופים, זה גם נורמלי וגם על זה אין שום צורך להרגיש רע.