5 תשובות
לגיטימי
שואל השאלה:
זה נהג הסעה של תלמידים...
זה נהג הסעה של תלמידים...
אנונימית
אם זה מבחינת בטיחות ומפריע לך גם כשמדברים בעברית כי לא בטיחותי לדבר בטלפון בזמן נסיעה כן
אבל אם זה רק בערבית מלחיץ אותך זה קצת גזעני לדעתי..
אבל אם זה רק בערבית מלחיץ אותך זה קצת גזעני לדעתי..
כול הנהגי מונית ככה
ברור זה לגיטימי בכללי זה מפחיד בגלל הנהיגה וזה שהוא לא מתרכז וגם את לא יודעת מה הוא אומר שיא המפחיד מזדהה
באותו הנושא: