7 תשובות
תגידי לו
שואל השאלה:
מה להגיד לו
אין לי ממש מה להגיד
כל דבר שאני אגיד ייפגע
מה להגיד לו
אין לי ממש מה להגיד
כל דבר שאני אגיד ייפגע
אנונימית
אין ברירה אחרת
לדעתי תסבירי לו מה שאת מרגישה, כן מן הסתם זה יכאב לו אבל אין כל כל ברירה אחרת.. זכותך לא להמשך אליו
שואל השאלה:
^^ אבל אני רוצה לשמור אותו כחבר (?):
^^ אבל אני רוצה לשמור אותו כחבר (?):
אנונימית
תדברי איתו על זה
אם את לא מעוניינת בקשר מעבר לחברות אז פשוט תמשיכי כרגיל..
באותו הנושא: