6 תשובות
בטח חושבים אתה מחוסן או משהו כזה
כנראה עוד קונספירציה של הממשלה הזאת!
אני מאמינה שגם אתה נראה טוב
אבל פתאום רואים פנים אמיתיות מאחורי המסכה ובן אדם וזה אוטומטית מעלה את הכבוד וההערכה למי שמולך ואת הרצון להיות נחמד מאשר אדם רק עם עיניים ומצח
אבל יכול להיות שאתה גם באמת נראה מאוד מיוחד וכשרואים את כל הפנים מעריכים אותך יותר ומכבדים
אוקי כי הם חושבים שאת יפה והם רוצים צומת לב ?
כי כנראה הם חושבים שהתבגרת (מכיוון שהבנת שהמסכה לא עוזרת), אז הכבוד שלהם כלפיך עלה.
אנונימי
אני גם בלי מסיכה לאף אחד לא אכפת או אומרים שימי מסיכה ואני מתעלמת
ועוד אני בתחבורה ציבורית בלי מסיכה ואנשים מתחישבים לידי