9 תשובות
ימי הביניים
לא הייתי מוותר על דקה מהחיים האלה תתארו לכם מה זה לחיות בלי טכנולוגיה
הייתי חוזרת הכי אחורה בזמן כדי להבין איך הכל נוצר
שנות השומנים תשעים
שואל השאלה:
חחח נודר^^^
לבריאת העולם או שנה אחת אחורה ומתקן המון טעויות
לפני שהייתי קיימת, היה יותר טוב
1950-60, הכל שם פשוט היה קל