12 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה?
מה שאתה רוצה (או את לא בדקתי את החשבון)
אם אתה רוצה להיות מביך אז כן
מה זה כדאי? מה יכול לקרות לאף אחד לא אכפת.
עדיף דגל של ישראל
אנונימית
אם אתה אוקראיני תשים אבל סתם ככה זה מוזר
מוזר
למה לא חשבת על דגל ישראל כפי שציינו מעלי?
אלא אם את אוקראינית
לא, ממש לט
אנונימית
אבל כשאחרים שמים דגל פלסטין אתה ודאי תתעצבן.
למה שלא תראה סולידריות עם עוד עשרות עמים אחרים שסובלים?
אנונימי