6 תשובות
טיול שלוקחים כיתות ז-ח כזה טיול פשוט.
ארוך, משעמם עדיף תשארי בבית לראות דדפול
אנונימי
שואל השאלה:
אני כיתה ט לא יודעת אם ללכת
טיול של יומיים
אני כיתה ט לא יודעת אם ללכת
טיול של יומיים
אנונימית
לכי זה חוויה כך או כך לא משנה איפה יהיה מטורףף
לא דרך בית הספר אבל כן הייתי שם
לי אישית היה ממש כיף ונהנתי מאוד
אז אני הייתי הולכת לטיול הזה. אבל זה תלוי בך, מה שאת רוצה לעשות, למרות שבכללי טיולים עם חברים זה חוויה
לי אישית היה ממש כיף ונהנתי מאוד
אז אני הייתי הולכת לטיול הזה. אבל זה תלוי בך, מה שאת רוצה לעשות, למרות שבכללי טיולים עם חברים זה חוויה
טיולים שנתיים זה כיף ממש חבל לך לפספס את החוויה עם החברים
באותו הנושא: