6 תשובות
לגיטימי לגמרי שהתעצבנץ
לגיטימי
שואל השאלה:
גם בבריץ הזאת יש אנשים שלא פגשתי כבר פאקינג ארבע שנים זה פשוט לא הוגן
אנונימית
לגיטימי לגמרי
שואל השאלה:
לא אנחנו שש במשפחה ויש לנו אוטו רק של חמש בגלל זה
אנונימית
ברור שלגיטימי. וגם למה בדיוק אין מקום באוטו? כולה שלושה אנשים ותינוק.. נשמע ממש הזוי