12 תשובות
לא ילד סנטר אבל בכללי רוב העולם יותר טוב מערסים וצאחלות אז מן הסתם גם ילדי סנטר
כי הם אשכנזים
יש בינהם תחרות
אנונימית
כי הם כן
ואני לא ילדת סנטר
ואני לא ילדת סנטר
לא ילדת סנטר או מה שזה לא יהיה, אבל כל אדם שמשתמש בכינוי "ערס" או "פרחה" מרגיש שהוא יותר טוב מהם.. בגלל זה הם משתמשים בכינוי, הם אוהבים את ההרגשה שיש אנשים שהם יותר טובים מהם, שהם יכולים להתנשאות מעליהם.
שואל השאלה:
זהו שהם לא, זו לא השוואה בכלל. כל אחד שילך באיזו דרך שהוא רוצה. זה מה שהילדי סנטר כביכול אומרים, אבל כשזה מגיע לערבים או צאחלות או סתם לשמוע מזרחית זה פתאום פשע
זהו שהם לא, זו לא השוואה בכלל. כל אחד שילך באיזו דרך שהוא רוצה. זה מה שהילדי סנטר כביכול אומרים, אבל כשזה מגיע לערבים או צאחלות או סתם לשמוע מזרחית זה פתאום פשע
כי הם די הפכים..
צאחלות וערסים חושבים שלהיות ילדי סנטר זה הדבר הכי נורא ביקום, וככה גם הילדי סנטר כלפיהם.
צאחלות וערסים חושבים שלהיות ילדי סנטר זה הדבר הכי נורא ביקום, וככה גם הילדי סנטר כלפיהם.
כי הם אשכנזים זה השיא
כי זה נכון, אין משהו גרוע יותר מזה
כי הם כל כך שונים ומיוחדים
נשבעת שילדי סנטר חושבים מעצמם יותר מדיי
לא מבינה למה כולם שונאים צ'אחלות רק בגלל שהן נראות לא נחמדות זה לא אומר שהן לא נחמדות
יש להן לב זהב אני לא צוחקת פשוט צריך לתת להן תחושת אמון איתך
אני בעצמי צאחלה
ילדי סנטר זה כבר משהו שונה ומוזר
יש להן לב זהב אני לא צוחקת פשוט צריך לתת להן תחושת אמון איתך
אני בעצמי צאחלה
ילדי סנטר זה כבר משהו שונה ומוזר
באותו הנושא: