9 תשובות
משהו באמצע
יש בין לבין את יודעת
אני לא אוהב קשה להשגה אבל מישהי שתעשה את זה ישר....
פשוט מישהי שמרגישה בנוח עם עצמה ואומרת מה היא חושבת ומרגישה ישר
לא רומזת דברים אל אומרת מה היא רוצה.
אני לא אוהב קשה להשגה אבל מישהי שתעשה את זה ישר....
פשוט מישהי שמרגישה בנוח עם עצמה ואומרת מה היא חושבת ומרגישה ישר
לא רומזת דברים אל אומרת מה היא רוצה.
זה תלוי בהרבה דברים אחרים כמו הטעם של הגבר מה הוא מחפש ובאיזה אופן את מתכוונת שזה ימשוך אותו?
שואל השאלה:
אז איך אם לא ככה?
אז איך אם לא ככה?
אנונימית
קשה להשגה לדעתי שלא ירגיש שזה קל מידי להשיג א אותה זה יכול להוריד
לא זה ולא זה
לא אוהבת את הפוזה הזאת של "קשה להשגה", אם הוא קשה להשגה או שהוא סתם רוצה יחס או שהוא לא מעוניין בי
והאופציה השניה גם לא
אני לא רוצה לצאת כביכול "זולה" או **נה ששוכבת עם כל גבר
לא אוהבת את הפוזה הזאת של "קשה להשגה", אם הוא קשה להשגה או שהוא סתם רוצה יחס או שהוא לא מעוניין בי
והאופציה השניה גם לא
אני לא רוצה לצאת כביכול "זולה" או **נה ששוכבת עם כל גבר
לא עובד ככה
לדעתי, קשה להשגה.
מישהי שתשכב איתו על הפעם הראשונה היא כביכול "זולה" והוא יכול לקחת את זה בתור סטוץ ולא מעבר לזה.
מישהי שתשכב איתו על הפעם הראשונה היא כביכול "זולה" והוא יכול לקחת את זה בתור סטוץ ולא מעבר לזה.
פעם ראשונה. צריך להכיר גם מינית כדי לדעת אם להתקדם הלאה