9 תשובות
היי, יהיה בסדר בסוף.
אני מבינה אותך לגמרי.
תזכרי שהכל זמני וזה עובר.
אני מבינה אותך לגמרי.
תזכרי שהכל זמני וזה עובר.
הגיל המזעזע שמביא משברים כאלו. אין לי יותר מדי עצות למצב כרגע, אבל אני כן מבטיחה לך שזה יעבור, כי זה עובר. ואז את תרגישי פחות מבולבלת ויותר בטוחה במקום שלך בעולם.
כן
הכל יהיה בסדר
הכל תקופות בחיים תיזכרי תמיד❤
שולחת לך הרבה חיבוקים
הכל תקופות בחיים תיזכרי תמיד❤
שולחת לך הרבה חיבוקים
יהיה בסדר כולם מרגישים ככה לפעמים...
מה זה אמור להביע!
תקשיבי טוב את צריכה לקחת את עצמך בידייםם ולא לתת לדיכאון לשבור אותך מה זה פה?? אני מאמין שתתגברי על זה זה משהו שתמיד קורה למלא נערים ונערות בגיל ההתבגרות אנשים חווים דכאון לא פעם ולא פעמיים. כל הכאב הזה כל הצער שאת מרגישה הדרך הכי טובה להתמודד עם זה, זה לא להמשיך עלאה זה להתמודד עם זה... תנסי לראות את הדברים הטובים שקוראים לך ביום יום ותגידי תודה לאלו שמשמחים אותך עם זה אמא, אבא, אח, אחות, חבר או חברה תראי את מה שמובן מאליו ותגידי תודהה.. מאמין בך שתצליחי להתגבר בהצלחה!!
תקשיבי טוב את צריכה לקחת את עצמך בידייםם ולא לתת לדיכאון לשבור אותך מה זה פה?? אני מאמין שתתגברי על זה זה משהו שתמיד קורה למלא נערים ונערות בגיל ההתבגרות אנשים חווים דכאון לא פעם ולא פעמיים. כל הכאב הזה כל הצער שאת מרגישה הדרך הכי טובה להתמודד עם זה, זה לא להמשיך עלאה זה להתמודד עם זה... תנסי לראות את הדברים הטובים שקוראים לך ביום יום ותגידי תודה לאלו שמשמחים אותך עם זה אמא, אבא, אח, אחות, חבר או חברה תראי את מה שמובן מאליו ותגידי תודהה.. מאמין בך שתצליחי להתגבר בהצלחה!!
כאן לפני עמותת סהר
לכל אדם יש מטרה ויש מה לעשות פה, גם אם זה לא נראה לך ככה וגם אם את מרגישה חסרת תועלת כרגע, תאמיני בעצמך וביכולת שלך לעשות דברים טובים למענך למען העולם הזה.
את בטח מרגישה שבגלל שהיקום כל כך גדול את חסרת חשיבות, אין דבר רחוק יותר מהאמת, אם את מאמינה בגורל או באלוקים, יש משפט מאוד יפה שאומר "אני נוצרתי כי העולם החליט שהוא לא יכול בלעדיי" (או משהו בסגנון) ואם את לא, אז כנראה שאת תחיי רק עוד כמה עשרות שנים ואז תעלמי לגמרי, יש לך כאן הזדמנות חד פעמית להשפיע, ואני יודעת שמה שאני אגיד כאן יישמע אנוכי, אבל אני ואף אחד אחר לא היה רוצה שתבזבזי את כל הטוב שיש לך להביא.
אני יכולה לומר לך בוודאות שמשברים בסגנון קורים לכולם, ואת תהיי בסדר בסוף.
את בטח מרגישה שבגלל שהיקום כל כך גדול את חסרת חשיבות, אין דבר רחוק יותר מהאמת, אם את מאמינה בגורל או באלוקים, יש משפט מאוד יפה שאומר "אני נוצרתי כי העולם החליט שהוא לא יכול בלעדיי" (או משהו בסגנון) ואם את לא, אז כנראה שאת תחיי רק עוד כמה עשרות שנים ואז תעלמי לגמרי, יש לך כאן הזדמנות חד פעמית להשפיע, ואני יודעת שמה שאני אגיד כאן יישמע אנוכי, אבל אני ואף אחד אחר לא היה רוצה שתבזבזי את כל הטוב שיש לך להביא.
אני יכולה לומר לך בוודאות שמשברים בסגנון קורים לכולם, ואת תהיי בסדר בסוף.
מה קרה רוצה לשתף אותי?
באותו הנושא: