13 תשובות
הייתי שבועיים נראה לי, לא חליתי לבד.
חברה שלי הייתה 5 ימים.
חברה שלי הייתה 5 ימים.
10 ימים, הייתה חולה באוגןסט
אנונימית
שואל השאלה:
באומיקרון?? או בגל הקודם
באומיקרון?? או בגל הקודם
אצלי זה היה ממש לפני ששינו את החוק לגביי הבידוד. אני לא בטוח/ה איזה סוג קורונה זו הייתה, אבל נראה לי זה היה אומיקרון.
לחברה שלי זה היה אומיקרון ,רק שהיא נדבקה אחרי השינויים בחוקים.
לחברה שלי זה היה אומיקרון ,רק שהיא נדבקה אחרי השינויים בחוקים.
שבוע ולפי דעתי זה היה אומיקרון אבל אח שלי היה חולה בדלתא והוא היה בבידוד כזה שבוע וזה היה מלפני חודש חודש וחצי כזה
הם אומרים איזה סוג של נגיף זה?
לא פשוט אפשר להבחין לפי התסמינים.
בנגיף אומיקרון לא מעבדים חוש טעם וריח וב דלתא כן ואח שלי איבד חוש טעם וריח
בנגיף אומיקרון לא מעבדים חוש טעם וריח וב דלתא כן ואח שלי איבד חוש טעם וריח
הו מובן תודה
אז יוצא שהיה לי אומיקרון
אז יוצא שהיה לי אומיקרון
שואל השאלה:
אוף כי זה אמור להיות חמישה ימי בידוד ועושים בדיקה ואם יוצאים חיוביים נשארים עוש יומיים וממש בא לי להספיק להיות בפורים
אוף כי זה אמור להיות חמישה ימי בידוד ועושים בדיקה ואם יוצאים חיוביים נשארים עוש יומיים וממש בא לי להספיק להיות בפורים
מתי נכנסת לבידוד?
שואל השאלה:
היום בבוקר ומהיום חמישה ימים זה בדיוק יום שני בלילה ופורים בשלישי
היום בבוקר ומהיום חמישה ימים זה בדיוק יום שני בלילה ופורים בשלישי
אמאלה מבינה אותך כל כך אני היום גיליתי שאני חולה גם ואני ממש מקווה גם להיות בפוריםם אני מחכה לחג הזה כל השנהה
הו אני ממש מקווה שתחלימי לפני פורים
באותו הנושא: