7 תשובות
לנקות פנים עם סבון ומי פנים וקרם לחות
לשטוף פנים טוב למרות שיש לי קצת אז אני לא כל כך דוגמא
אני שוטפת את הפנים בסבון פנים כל בוקר ומי פנים שהם מנקים את הפנים בבוקר ובערב
בעבר העור שלי היה כפי שתיארת,
נטלתי רואקוטן למשך שנה ושילבתי עם זה מוצרים של חברת אורדינרי (אך ללא החומצות).
אני מאמינה שלא צריך לגעת..תני לפנים להיות טבעיות ביום יום, אם יש פצעים אז קרם ייחוד לזה ורק על הפצע, לא כל יום סתם כי זה מזיק, מנסיון
אני אישית לא מפוצצת חצקונים, שוטפת פנים עם סבון פנים ובחלק מהפעמים שמה קרם לפנים
אנונימית