התחברות הרשמה

מבינים בעגילים וכאלה כנסו רגע

יש לי מעל הנזם באף כמו נקודה מנופחת כזאת עם טיפה מוגלה, זה לא כואב או מגרד או משהו זה פשוט שם
וגם כשחיטאתי את זה ירד טיפה דם.
יש מצב שזה אינפקציה?
10 במרץ 2022, 21:57
עגיליםפירסינגהתייעצותמה לעשותעצות    
3 תשובות
שואל השאלה:
שו סינטומצין
a
anonimit4458
כן זה אינפקציה, תחטאי פעמיים ביום

סינטוצמין זה משחה והיא עוזרת לזיהומים וכו
D
Dunya
שואל השאלה:
תודה
a
anonimit4458
באותו הנושא:
מי שמבין בעגילים באוזניים כנסו
מבינים בטלפונים/שומרים חג וכאלה כנסו
לאלה שמבינים בעגילים כנסו
כאלה שמבינים בעגילים כנסו
מבינים בעגילים או כאלו עם עגיל באף כנסו
מי שמבין בעגילים ויכול לעזור - כנסו
היוש שאלה על הליקס אז מי שעושה עגילים או מבין כנסו
כאלה שמבינים בהליקס, ועיצוב העגילים באוזניים- כנסו.
אנשים שמבינים בעגילים כנסו (מי שנגעל שלא יכנס)
אנשים שמבינים בנושא פיצול אישיות כנסו(גם כאלה שלא מבינים זה בסדר)
למי שמבין בעגילים כנסו